مکتب العقیله

پیوندهای روزانه

*ثمره هیئت*

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

شهید ابراهیم هادی


یک روز به ابراهیم گفتم:"ابراهیم دقت کردی چقدر از این جوان های محل فاسد شدند؟"ابراهیم با تکان دادن سر تایید کرد و گفت:"بیا یه کاری بکنیم.یه هیئت راه می اندازیم و بچه ها را دور هم جمع میکنیم".

با چند نفر دیگر صحبت کرد و هیئت را راه انداخت.اولین جلسات در منزل خودشان برگزار میشد...یک سخنران داشتیم و بعد هم من و ابراهیم مداحی می کردیم...جلسات هیئت خیلی تأثیر گذار بود.ابراهیم سعی میکرد وقت آنها را پر کند...

روزها و سالها گذشت.انقلاب اسلامی پیروز شد و هیئتی که ابراهیم آن را تأسیس کرد،با یکی از هیئت های معروف تهران ادغام شد.بسیاری از همان کسانی که آن زمان،در آستانه ی ورود به محیط آلوده و فاسد بودند بعد ها از مذهبی های محل شدند.

در همان ایام دفاع مقدس،یکبار ابراهیم را در عالم رؤیا مشاهده کردم...جلو رفتم و سلام کردم.میخواستم بپرسم که ثمره ی آن همه هیئت رفتن چه شد ؟!

قبل از اینکه چیزی بگویم خودش گفت:"سیدعلی،زمانی که شهید شدم و افتادم،آقا اباعبدالله (ع)آمدند و مرا در آغوش گرفتند"...


*ابراهیم هادی*

یازهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی